diumenge, 26 de febrer del 2012

Et deixo per una altra

Abans d'ahir vaig fer el pas i dos dies després estic preparat per explicar-ho. Després d'uns dos anys de relació vaig decidir deixar-la. No va ser una decisió fàcil, tot i que he de reconèixer que ja feia força dies que em rondava pel cap, perquè no era capaç de donar-me el que jo volia. Estic segur que ara entrarem en aquell moment que, encara que un dels dos ho té clar (jo en aquest cas), ella seguirà assetjant-me, trucant-me, enviant-me missatges, intentant que m'ho repensi, que em quedi amb ella. No vull ni sentir com s'arrossega per telèfon oferint-me desesperadament tot allò que em pot donar, clamant al cel que no marxi del seu costat. Res hi ha a fer ja, s'ha acabat. Mai sabem on ens portarà la vida, i qui sap si mai els nostres camins es tornaran a creuar.

També em sento preparat per dir obertament sense cap vergonya que no només he pres aquesta decisió, sinó que he decidit tornar amb una vella coneguda amb qui he flirtejat els últims dies, i amb qui ja vaig estar fa alguns anys enrere. Ella, sorprenentment, m'ha rebut amb els braços oberts sense cap mena de ressentiment després que jo, un dia fa temps, l'abandonés, i tot i saber que torno amb ella per diners i per motius materialistes, digueu-me superficial i insensible però no vull enganyar ningú. Em sembla que pot funcionar, val la pena intentar-ho, mirar endavant i iniciar aquesta nova relació, malgrat sé que es tracta d'una relació que segur que em passarà factura, si més no cada mes durant divuit mesos. Abans d'ahir vaig decidir canviar de companyia de telefonia mòbil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada